Friday, February 12, 2010

Антанас Шімкус | "Демони"


У моїй душі живуть усього лише якихось тридцять демонів:
Перший - відповідальний за горілку,
Другий знає все про жінок,
Третій тямить у картах Таро,
Четвертий знайомий із Господом і саме тому з ним не спілкується,
П'ятий вдає, що все уже бачив,
Шостий свою діяльність починає й закінчує по суботах,
Сьомий лише відпочиває,
Восьмий каже, що був на Марсі,
Дев'ятий розповідає багато казок з нещасливим кінцем,
Десятий - декадент, шанувальник Бодлера і По,
Одинадцятий соже обіграти Сабоніса,
Дванадцятий оплачує мій рахунок у кнайпі,
Тринадцятий вручив мені лотерейний білет,
Чотирнадцятий мене, вбуханого, завжди саджає у добродушний тролейбус,
П'ятнадцятий обдарував потягом до кокаїну,
Шістнадцятий навчив бити шибки,
Сімнадцятий частенько з'являється в образі Штірліца,
Вісімнадцятий дозволяє курити й пускати дим в очі,
Дев'ятнадцятий вічно нічого за і нічого проти,
Двадцятий, на жаль, став педерастом,
Двадцять перший завше зі мною грає в "очко",
Двадцять другий винайшов нових росіян,
Двадцять третій переписав Новий заповіт діалектом тімбукту,
Двадцять четвертий змусив мене лазити по схилах дахів,
Двадцять п'ятий щороку надає психологічну допомогу,
Двадцять шостий дуже нагадує жінку,
Двадцять сьомий транслює "Нірвану" і "Дорз",
Двадцять восьмий нереально б'є лівою,
Двадцять дев'ятий любить цілувати мене в непристойні місця,
Тридцятий чомусь дуже скромний - на те він останній.
Але ж, курва мать, як мені бути в лютому, коли ви не вміщаєтесь?

Переклав з литовської Остап Сливинський


*

Вірш "Демони" увійшов у "Альманах" Другого міжнародного літературного фестивалю (Львів, 2007).

*

Антанас Шімкус (1977, Вільнюс) - литовський поет. Автор поетичної збірки "Наскрізь" (1999). З 2004 року працює редактором молодіжних сторінок тижневика "Literatura ir menas", найпотужнішої литовської літературної газети.

No comments:

Post a Comment